miercuri, 13 mai 2009

Primarul Dumitru Nicolae a înviat: Mă odihnesc un pic şi după aia pe mulţi am să popesc!

Viceprimarul Nicuşor Ciumacenco a anunţat astăzi, 13 mai, că primarul Galaţiului, Dumitru Nicolae este sănătos şi se va întoarce miercuri la muncă. "Din cauza suprasolicitării şi a faptului că a neglijat sistematic să se odihnească, primarul Dumitru Nicolae a fost internat în cursul săptămânii trecute pentru o serie de investigaţii medicale. În prezent starea sa de sănătate este una bună şi, după o scurtă perioadă de concediu, îşi va putea relua îndatoririle", a spus, miercuri, Ciumacenco. Informaţia a fost confirmată chiar de primarul Nicolae, care a fost sunat în timpul conferinţei de viceprimarul Ciumacenco. Ei bine, primarul Nicolae a declarat pe speaker-ul telefonului mobil că se simte bine, că se află în Vâlcea, pentru a se odihni câteva zile, iar săptămâna viitoare, cel mai probabil miercuri, va ajunge în municipiu. Pentru că au circulat nişte zvonuri prin oraş cum că primarul a murit, iar lumea a început deja să se isterizeze, voi reda cu precizie discuţia dintre Ciumacenco şi primarul Nicolae.
N.Ciumacenco : Alo, vă salut domnule primar. Sunt aici cu colegii de la presa scrisă şi video din Galaţi. Rugămintea mea, puteţi să le trimiteţi un mesaj ?
Dumitru Nicolae : Cum sa nu pot dom’le? În primul o să transmit probabil de săptămână viitoare în direct, dar nu de luni, de joi încolo. Să nu işi facă griji în privinţa mea că nu au motive. Sunt la Vâlcea şi voi veni exact săptamana viitoare, in jur de miercuri. Mă odihnesc un pic şi după aia pe mulţi am să popesc
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu