vineri, 27 februarie 2009

Un diagnostic pentru doctorul Bacalbaşa


Citesc şi mă minunez, recitesc şi, din nou, mă minunez. Nu ştiu dacă să mă crucesc mai întâi, sau să mă tăvălesc de râs. Aleg a doua variantă, pentru că un măscărici ca doctorul Bacalbaşa nu-mi poate stârni decât râsul. Mai ales, atunci când vine vorba de declaraţii cu tentă sexuală, de genul: „A vrut să fie un futai şi a ieşit o labă prea lungă”, „Fesele femeii sunt precum cocoaşa cămilei, o „raţie alimentară de urgenţã”, „Democraţia este curvă care îţi dă păduchi laţi”. De altfel, de când a ocupat postul de circar (din partea PSD) în Consiliul Judeţului, anestezistul Bacalbaşa s-a remarcat fie prin glumiţe cu tentă sexulă şi de prost gust (spre deliciul ziariştilor în căutare de senzaţional) fie prin declaraţii cu iz xenofob la adresa consilierului PDL David Craiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu