marți, 17 februarie 2009

Primăria Galaţi nu va majora taxele şi impozitele locale pe 2009


Primarul municipiului Galaţi, Dumitru Nicolae, a dat asigurări că, în 2009, taxele şi impozitele locale nu se vor majora. Întrebat dacă taxele şi impozitele locale se vor majora în 2009, primarul Galaţiului, Dumitru Nicolae, a declarat că nivelul dărilor către bugetul local rămân neschimbate .„Eu vă zic un singur lucru: noi ce am aprobat în Consiliul Local anul ăsta, trebuie să rămână aşa. Am văzut că vor să facă din nou o lege pentru impozitele astea, dar nu cred că se vor modifica. În orice caz, nu e pentru anul ăsta. Noi nu putem să aplicăm o hotărâre la jumătatea anului, pentru că nu avem cum. Majorarea taxelor, dacă lumea poate plăti e un lucru bun, dacă nu, te trezeşti că ai la sursă trecut dar la încasări nu ai. Eu am dorit întotdeauna sa nu mai măresc preţul gigacaloriei şi asta fac de trei ani de zile”, a declarat edilul urbei, Dumitru Nicolae.
În ultima şedinţă de Consiliul Local din 2008, autorităţile locale au decis ca pe 2009, impozitele pe clădiri, auto, teren, să fie majorate cu cinci la sută. Conform unei hotărâri a Consiliului Local, tradiţionala taxă de habitat a crescut de la 38 de lei la 45 lei. De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2009 preţul agentului termic facturabil s-a majorat cu 20 de lei, ajungând la 140 de lei/gigacalorie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu