luni, 2 februarie 2009

Mircea Toader: Dragoste cu de-a sila nu se poate, că se cheamă viol



Întrebat dacă, în cele din urmă, se va forma o nouă majoritate pe plan local, Mircea Toader a spus că decizia finală se află în tabăra PSD-ului, şi nu a PDL-ului. În opinia lui Toader, ar fi logic ca înţelegerea politică dintre PD-L şi Alianţa PSD+PC de la nivel guvernamental să fie valabilă şi plan local, unde democraţi liberalii sunt în opoziţie.

„Eu imi doresc o noua majoritate politică pe plan local, dar nu e problema PD-L, ci a PSD. Mi se pare corect, dacă suntem într-o colaborare la nivel naţional, să avem şi un corespondent pe plan local. La Galaţi aştept încă oferta PSD-ului, care este majoritar. Dacă PSD mă doreşte, în regulă, dacă nu mă doreşte, nicio problemă! Nu poţi să te iubeşti cu cineva, dacă nu îl suferi”, spus deputatul PDL Mircea Toader. Pe plan local, atât în Consiliul Judeţului cât şi în Consiliul Local, Alianţa PSD+PC formează majoritatea. Social democraţii mai deţin funcţia de primar - în persoana lui Dumitru Nicolae, şi cea de preşedinte al Consiliului Judeţului - în persoana lui Eugen Chebac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu