marți, 10 februarie 2009

Mai întâi îmi iau izmene, şi după aia cravată


Continuăm seria “succesurile magistrale ale tovărăşului Nicolae” cu episodul “Mai întâi îmi iau izmene, şi după aia cravată” sau „Eu pricep mai greu şi vreau să văd”. Ei bine, primarul Nicolae nu se mulţumeşte doar cu privitul, ci vrea musai să şi experimenteze cum e cu reabilitarea termică a blocurilor, care, de ceva vreme, chipurile, îi crează dureri stomacale. Pentru a desluşi, în sfârşit, această chestiune unchiaşul Nicolae se va deplasa taman în Finlanda pentru a se consulta cu cei de acolo în privinţa reabilitării termice a blocurilor. Iată şi declaraţia lui Nicolae: “Consider că reabilitarea termică a blocurilor este o mare problemă care trebuie rezolvată. Eu voi face o singură treabă: iau un bloc şi mă voi ocupa, pe banii noştri, să-i fac proiectul, dar mai întâi vreau să văd un proiect din Finlanda. Încă bâjbâim cu reabilitarea termică a blocurilor. Sunt mai multe curente, însă eu mă situez în cel extremist: întâi îmi iau izmene, şi după aia cravată”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu