vineri, 6 februarie 2009

Durbacă suferă de amnezie sau ipocrizie?


Ia ghiciţi cine şi-a făcut apariţia cu zâmbetul pe buze, în timp ce stăteam ca fraierii, pardon profesioniştii, în faţa sediului CJ să iasă duduia Marinela Dobrea de la Comisia de Disciplină. Păi, nimeni altul decât tov. Durbacă, care la vederea ziariştilor şi a fotoreporterilor s-a arătat surprins, uitând chiar şi motivul pentru care venise acolo (... adică o pilă mică la prietenul Chebac pentru protejata sa). Culmea e că, întrebat dacă mai ştie ceva de Dobrea, dacă au mai ţinut legatura sau au mai vorbit la telefon, Durbacă a răspuns: „Nu ştiu nimic, efectiv nu cunosc despre ce este vorba, doar ce am citit prin presă. Nu m-a sunat, nu m-a căutat. Eu am pus-o şefă la Protecţia Copilului, dar nu ştiu ce făcea, pentru că eu am alt stil de conducere. Eu îmi pun om şi nu stau să îl verific”.

PS: Măcar pe blog la mine să aibă poză şi nea Durbacă, dacă ăştia de la ziare nu vor să mai publice nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu